IKEA fyller 80 och är på god väg att bli cirkulära. Länge leve second hand!

IKEA

Long live second hand!

IKEA fyller 80 och är på god väg att bli cirkulära. Länge leve second hand!

IKEA

Long live second hand!

IKEA fyller 80 och är på god väg att bli cirkulära. Länge leve second hand!
1
Med Moderna Museets digitala guide har vi designat en tjänst som kan innehålla mer än bara bild.

Moderna Museet

Digital Guide

Med Moderna Museets digitala guide har vi designat en tjänst som kan innehålla mer än bara bild.

Moderna Museet

Digital Guide

Med Moderna Museets digitala guide har vi designat en tjänst som kan innehålla mer än bara bild.
2
Förr-föriskt är en serie kortfilmer för Statens Fastighetsverk om estetiken hos det som varit.

Statens Fastighetsverk

Film series

Förr-föriskt är en serie kortfilmer för Statens Fastighetsverk om estetiken hos det som varit.

Statens Fastighetsverk

Film series

Förr-föriskt är en serie kortfilmer för Statens Fastighetsverk om estetiken hos det som varit.
3
In English

AD: English

In English

AD: English

In English
4
Ett nytt sorts boende gror i Bro Trädgårdsstad.

Riksbyggen

The Garden City of Bro

Ett nytt sorts boende gror i Bro Trädgårdsstad.

Riksbyggen

The Garden City of Bro

Ett nytt sorts boende gror i Bro Trädgårdsstad.
4
Inom konceptet ”Pioneer the possible” kan Sverige lyfta innovativa svenska exempel för att inspirera till global samverkan.

Svenska Institutet

Pioneer the Possible

Inom konceptet ”Pioneer the possible” kan Sverige lyfta innovativa svenska exempel för att inspirera till global samverkan.

Svenska Institutet

Pioneer the Possible

Inom konceptet ”Pioneer the possible” kan Sverige lyfta innovativa svenska exempel för att inspirera till global samverkan.
4
Att vara kommunikationsbyrå för Riksbanken är ett mångsidigt och utmanande uppdrag.

Riksbanken

Sweden's Central Bank

Att vara kommunikationsbyrå för Riksbanken är ett mångsidigt och utmanande uppdrag.

Riksbanken

Sweden's Central Bank

Att vara kommunikationsbyrå för Riksbanken är ett mångsidigt och utmanande uppdrag.
5
Charm och skillnad!

AD: Om oss

Charm och skillnad!

AD: Om oss

Charm och skillnad!
6
Om du inte gillar reklam kan du dra åt helvete! En utställning om svensk dans- och reklamhistoria.

Dansmuseet

Ballets Suédois Exhibition

Om du inte gillar reklam kan du dra åt helvete! En utställning om svensk dans- och reklamhistoria.

Dansmuseet

Ballets Suédois Exhibition

Om du inte gillar reklam kan du dra åt helvete! En utställning om svensk dans- och reklamhistoria.
6
Tänk om det fanns en väska som inte bara höll knäcket helt, utan även gjorde dig snyggast i skogen?

Leksands knäckebröd

The Trekanten Crispbread Bag

Tänk om det fanns en väska som inte bara höll knäcket helt, utan även gjorde dig snyggast i skogen?

Leksands knäckebröd

The Trekanten Crispbread Bag

Tänk om det fanns en väska som inte bara höll knäcket helt, utan även gjorde dig snyggast i skogen?
7
Ett 360-varumärkesjobb från rumslig gestaltning och digital UX-design till inlägg i sociala media.

Opter

Brand Identity

Ett 360-varumärkesjobb från rumslig gestaltning och digital UX-design till inlägg i sociala media.

Opter

Brand Identity

Ett 360-varumärkesjobb från rumslig gestaltning och digital UX-design till inlägg i sociala media.
9
På kb.se lyfter vi innehållet – från hundra meter under jorden.

Kungliga Biblioteket

Kb.se – website for The Royal Library

På kb.se lyfter vi innehållet – från hundra meter under jorden.

Kungliga Biblioteket

Kb.se – website for The Royal Library

På kb.se lyfter vi innehållet – från hundra meter under jorden.
10
Sweden.se – Sveriges officiella sajt

Svenska Institutet

Sweden.se – Sweden's official website

Sweden.se – Sveriges officiella sajt

Svenska Institutet

Sweden.se – Sweden's official website

Sweden.se – Sveriges officiella sajt
11
Instagram

AD: Instagram

Instagram

AD: Instagram

Instagram
12
Med kampanjen Bli inte blåst! hjälpte vi AP7 att ta krafttag mot oseriösa företag inom premiepensionssystemet.

AP7

The Premium Pension Fraud

Med kampanjen Bli inte blåst! hjälpte vi AP7 att ta krafttag mot oseriösa företag inom premiepensionssystemet.

AP7

The Premium Pension Fraud

Med kampanjen Bli inte blåst! hjälpte vi AP7 att ta krafttag mot oseriösa företag inom premiepensionssystemet.
12
Solar Egg går jorden runt! En bastu för Riksbyggen lockar design- och arkitekturintresserade från hela världen.

Riksbyggen

Solar Egg

Solar Egg går jorden runt! En bastu för Riksbyggen lockar design- och arkitekturintresserade från hela världen.

Riksbyggen

Solar Egg

Solar Egg går jorden runt! En bastu för Riksbyggen lockar design- och arkitekturintresserade från hela världen.
13
En hållbar profil som synliggör både Byggföretagens uppdrag och organisationens medlemmar.

Byggföretagen

Brand Identity

En hållbar profil som synliggör både Byggföretagens uppdrag och organisationens medlemmar.

Byggföretagen

Brand Identity

En hållbar profil som synliggör både Byggföretagens uppdrag och organisationens medlemmar.
14
Häng med experterna från Statens Fastighetsverk i podden ”På plats i historien”, om byggnaderna och platserna som format Sveriges historia.

Statens Fastighetsverk

Podcast

Häng med experterna från Statens Fastighetsverk i podden ”På plats i historien”, om byggnaderna och platserna som format Sveriges historia.

Statens Fastighetsverk

Podcast

Häng med experterna från Statens Fastighetsverk i podden ”På plats i historien”, om byggnaderna och platserna som format Sveriges historia.
15
Gammalt som gatan – fast gatan är ny... Riksbyggen tog vår hjälp för att nå en yngre, mer miljömedveten målgrupp.

Riksbyggen

Second-hand First

Gammalt som gatan – fast gatan är ny... Riksbyggen tog vår hjälp för att nå en yngre, mer miljömedveten målgrupp.

Riksbyggen

Second-hand First

Gammalt som gatan – fast gatan är ny... Riksbyggen tog vår hjälp för att nå en yngre, mer miljömedveten målgrupp.
15
Goat, Grass & Manhattan – experimentell design för ett företag i förändring.

Stockholmsbörsen

Goat, Grass & Manhattan

Goat, Grass & Manhattan – experimentell design för ett företag i förändring.

Stockholmsbörsen

Goat, Grass & Manhattan

Goat, Grass & Manhattan – experimentell design för ett företag i förändring.
16
Pretty. Ugly. Lovely. Vi gjorde den globala lanseringskampanjen för IKEA FÖREMÅL.

IKEA

Pretty. Ugly. Lovely.

Pretty. Ugly. Lovely. Vi gjorde den globala lanseringskampanjen för IKEA FÖREMÅL.

IKEA

Pretty. Ugly. Lovely.

Pretty. Ugly. Lovely. Vi gjorde den globala lanseringskampanjen för IKEA FÖREMÅL.
16
Med IKEA Sovlinjen kunde den som ringde knappa sig fram mellan olika metoder för sömnhjälp.

IKEA

The IKEA Sleep Line

Med IKEA Sovlinjen kunde den som ringde knappa sig fram mellan olika metoder för sömnhjälp.

IKEA

The IKEA Sleep Line

Med IKEA Sovlinjen kunde den som ringde knappa sig fram mellan olika metoder för sömnhjälp.
17
Facebook

AD: Facebook

Facebook

AD: Facebook

Facebook
18
Med anropet Nobel calling! uppmärksammas betydelsen av Nobelpriset på ett nytt och publikt sätt.

Nobel Prize Museum

Nobel Calling!

Med anropet Nobel calling! uppmärksammas betydelsen av Nobelpriset på ett nytt och publikt sätt.

Nobel Prize Museum

Nobel Calling!

Med anropet Nobel calling! uppmärksammas betydelsen av Nobelpriset på ett nytt och publikt sätt.
18
När Linköpings universitet fyllde 40 år var det dags att modernisera lärosätet och sätta Östergötland på världskartan.

Linköpings universitet

Brand Identity

När Linköpings universitet fyllde 40 år var det dags att modernisera lärosätet och sätta Östergötland på världskartan.

Linköpings universitet

Brand Identity

När Linköpings universitet fyllde 40 år var det dags att modernisera lärosätet och sätta Östergötland på världskartan.
19
När Devyser växer internationellt behöver de ett nytt identitetsprogram. Vi kallar det Colors of life.

Devyser

Brand Identity

När Devyser växer internationellt behöver de ett nytt identitetsprogram. Vi kallar det Colors of life.

Devyser

Brand Identity

När Devyser växer internationellt behöver de ett nytt identitetsprogram. Vi kallar det Colors of life.
20
Under rubriken “Make room for life” skapade vi tillsammans med IKEA världens första IKEA FESTIVAL.

IKEA

IKEA Festival

Under rubriken “Make room for life” skapade vi tillsammans med IKEA världens första IKEA FESTIVAL.

IKEA

IKEA Festival

Under rubriken “Make room for life” skapade vi tillsammans med IKEA världens första IKEA FESTIVAL.
21
Med webbplatsen studyinsweden.se gav vi form, ton och liv åt Si:s koncept ”Live and learn the Swedish way”.

Svenska Institutet

Study in Sweden

Med webbplatsen studyinsweden.se gav vi form, ton och liv åt Si:s koncept ”Live and learn the Swedish way”.

Svenska Institutet

Study in Sweden

Med webbplatsen studyinsweden.se gav vi form, ton och liv åt Si:s koncept ”Live and learn the Swedish way”.
22
LinkedIn

AD: Linkedin

LinkedIn

AD: Linkedin

LinkedIn
23
Mer plats åt konsten! Moderna Museets sajt är den digitala platsen för att förmedla museets verksamhet till alla intresserade.

Moderna Museet

Modernamuseet.se website

Mer plats åt konsten! Moderna Museets sajt är den digitala platsen för att förmedla museets verksamhet till alla intresserade.

Moderna Museet

Modernamuseet.se website

Mer plats åt konsten! Moderna Museets sajt är den digitala platsen för att förmedla museets verksamhet till alla intresserade.
23
Allergiakademin är en kunskapsplattform på Astma- och allergiförbundets webbplats.

Astma och Allergiförbundet

The Allergy Academy

Allergiakademin är en kunskapsplattform på Astma- och allergiförbundets webbplats.

Astma och Allergiförbundet

The Allergy Academy

Allergiakademin är en kunskapsplattform på Astma- och allergiförbundets webbplats.
24
Vi skapade inspirationsbloggen Livet Hemma och fyllde flödet med IKEA produkter i en kreativ mix av nytt och gammalt.

IKEA

The Life at Home Blog

Vi skapade inspirationsbloggen Livet Hemma och fyllde flödet med IKEA produkter i en kreativ mix av nytt och gammalt.

IKEA

The Life at Home Blog

Vi skapade inspirationsbloggen Livet Hemma och fyllde flödet med IKEA produkter i en kreativ mix av nytt och gammalt.
25
Tillsammans med Barnafrid skapade vi en digital utbildning som täcker alla typer av våld mot barn.

Barnafrid

Digital course on violence against children

Tillsammans med Barnafrid skapade vi en digital utbildning som täcker alla typer av våld mot barn.

Barnafrid

Digital course on violence against children

Tillsammans med Barnafrid skapade vi en digital utbildning som täcker alla typer av våld mot barn.
26
Riksbyggens Trygghetsdofter – fem dofter av hemma!

Riksbyggen

The Scent of Home

Riksbyggens Trygghetsdofter – fem dofter av hemma!

Riksbyggen

The Scent of Home

Riksbyggens Trygghetsdofter – fem dofter av hemma!
27
Vad får jag spara på? Svenskar är världens bästa på återvinning men har ändå sju kilo elskrot och batterier hemma.

Batteriåtervinningen

Can I Save My Synth?

Vad får jag spara på? Svenskar är världens bästa på återvinning men har ändå sju kilo elskrot och batterier hemma.

Batteriåtervinningen

Can I Save My Synth?

Vad får jag spara på? Svenskar är världens bästa på återvinning men har ändå sju kilo elskrot och batterier hemma.
28
Sharingsweden.se stärker Sveriges varumärke med verktyg för att dela svensk kultur och innovation.

Svenska Institutet

Sharing Sweden

Sharingsweden.se stärker Sveriges varumärke med verktyg för att dela svensk kultur och innovation.

Svenska Institutet

Sharing Sweden

Sharingsweden.se stärker Sveriges varumärke med verktyg för att dela svensk kultur och innovation.
29
Kurser och workshops

AD: Futuversity

Kurser och workshops

AD: Futuversity

Kurser och workshops
29
Med kampanjen Världens Hem öppnas dörren till en färgsprakande palett.

Riksbyggen

Viva La Color!

Med kampanjen Världens Hem öppnas dörren till en färgsprakande palett.

Riksbyggen

Viva La Color!

Med kampanjen Världens Hem öppnas dörren till en färgsprakande palett.
29